KPN retail: verser stroonlijnen en inkrimpen

Bij alle gedoe rond America Movil is KPN bezig haar operatie verder te stroomlijnen. Lijnen en merken worden gecombineerd, maar ook in de retail heeft dat gevolgen. In negen steden waar Hi- en KPN-winkels dicht bij elkaar liggen gaat men de winkels van het jongerenmerk Hi sluiten.

Dat merk wordt onderdeel van de bredere KPN marketing, men zag wat kannibalisering en sluit dus een deel van de 64 Hi-winkels. Mogelijk is dit ook een signaal, dat de jongerenmarkt wat verzadigd is, en niet zoveel behoefte meer heeft aan gerichte ondersteuning en promotie. men houdt wel Hi shop-in-shop punten in stand.

 

Home

Dieptedossiers

Dealer Info TV

Dealer Info

Agenda

ICT webnieuws

Partnerdagen

Luc Sala's columns

Contact

Bedrijvengids

Archief

 

Vacatures

 
website development: GF&FA
Dealer Info • home
Vakblad voor ICT & CE retailers

Luc Sala's Blog
Shuttle Computers Handels GmbH
Wave Computers Nederland
ScanSource
G DATA Software AG
Dealer Info
Asus
Primacom