Informatie altijd en overal, dus waarom niet teruggrijpen op de virtual reality technieken om wat nu augmented reality heet zichtbaar te maken. Dat is ongeveer wat het Glass project van Google omvat. Een bril waarop extra nformatie in beeld komt, zoals de tijd, de temperatuur en informatie over lokale sitauties, gebouwen, restaurants, kortom wat iemand die door een stad` rijd zou willen weten, maar dan in beeld voor z’n ogen.

Niet echt nieuws dus, VR-brillen waren er al, Karten Design kwam al vijf jaar geleden met de Assisted Living Contact Lens en met de het Personal Viewing Systeem al was dat allemaal meer bedoeld om te laten zien hoe ingrijpend technologie kon worden. Google ziet het project als een soort showcase voor hun aanpak om informatie overal en altijd bij de gebruiker te brengen.

 

Home

Dieptedossiers

Dealer Info TV

Dealer Info

Agenda

ICT webnieuws

Partnerdagen

Luc Sala's columns

Contact

Bedrijvengids

Archief

 

Vacatures

 
website development: GF&FA
Dealer Info • home
Vakblad voor ICT & CE retailers

Luc Sala's Blog
Shuttle Computers Handels GmbH
Wave Computers Nederland
ScanSource
G DATA Software AG
Dealer Info
Asus
Primacom