SATO onderhoudscontracten

SATO, leverancier van geïntegreerde Automatische Identificatie & Datacollectie (AIDC) gebaseerd op barcode- en RFID-toepassingen, heeft een nieuwe reeks onderhoud- en servicecontracten gelanceerd voor het Prestige Service Programma, zodat klanten hun printer sneller kunnen laten repareren. Met dit innovatieve programma krijgen klanten binnen één werkdag deskundige hulp, zodat ze sneller weer aan de slag kunnen en kosten kunnen besparen. De nieuwe contracten voorzien gebruikers van technische hulp door gekwalificeerde SATO-technici, die opgeleid zijn om tot in de puntjes aan de wensen van de klant te voldoen. Klanten kunnen kiezen uit vijf verschillende servicecontracten: een contract voor onderhoud op locatie (Platinum, Goud of Zilver), een Return to Base-contract (Brons) en een Swap Out-servicecontract. Gebruikers hoeven alleen maar contact op te nemen met het landelijke callcenter, waar onmiddellijk telefonische hulp beschikbaar is. Afhankelijk van het contracttype kan er een SATO-technicus langs komen. Het onderhoudscontract van SATO voorziet in een kortere wachttijd bij onderhoud of reparaties en in preventieve onderhoudsschema’s. Zo gaan de apparaten langer mee, waardoor het werk minder vaak stil komt te liggen en er dus aanzienlijke kosten worden bespaard.

 

Home

Dieptedossiers

Dealer Info TV

Dealer Info

Agenda

ICT webnieuws

Partnerdagen

Luc Sala's columns

Contact

Bedrijvengids

Archief

 

Vacatures

 
website development: GF&FA
Dealer Info • home
Vakblad voor ICT & CE retailers

Luc Sala's Blog
Shuttle Computers Handels GmbH
Wave Computers Nederland
ScanSource
G DATA Software AG
Dealer Info
Asus
Primacom