Dealer Info archief

2000

  1. 21 december »
  2. 1 december »
  3. 17 november »
  4. 27 oktober »
  5. 6 oktober »
  6. 22 september »
  7. 8 september »
  8. 18 augustus »
  9. 28 juli »
  10. 7 juli »
  11. 16 juni »
  12. 26 mei »
  13. 4 mei »
  14. 14 april »
  15. 24 maart »
  16. 2 maart »
  17. 11 februari »
  18. 21 januari »
Dealer Info archief

jaargang 10, nummer 1, 2000

21 januari, 2000

Artikelen in dit nummer:

  • AOL & Time Warner: synergie?
    Een superfusie tussen 's werelds grootste Internet-aanbieder en het grootste mediabedrijf. Straks TV uit de PC? AOL komt plotseling in de media-wereld waar harde omzetten de beurswaarde bepalen in plaats van winst-prognoses.
  • CES Las Vegas: web-gadgets en smart-home
    De Consumer Electronics Show stond in het teken van thuisnetwerken. Intel verrast met web-appliances die niet op Windows CE maar op Linux gaan draaien.
  • De .con decade
    Is de idiote beurswaarde van Internet-bedrijven terecht of blijkt het straks oplichterij? Hoeveel kan een provider uit de abonnee's persen?
  • Pentium III en Athlon naar 800 MHz
  • Logitech de muizen voorbij
    Accessoires zijn omzetmakers en de dealers kan niet om een merk als Logitech heen. Naast muizen en toetsenborden sinds een jaar ook de nodige web-camera's, speakers en game-controllers.
  • Millennium-bug
    Ernstige Y2K-problemen bleven tot dusver uit maar de slag is nog niet helemaal gewonnen. Er waren ook wel degelijk hobbels in de distributie. De beurskoersen waren wankel. Is dat de Y2k-kater?
  • Eigen Koopgids als lead-generator
    CatCorp verspreidt voor dealers een landelijke Computer-Koopgids la de postorderaars. Een eigen bedrijfseditie is voor regionale dealers ook een mogelijkheid.
  • E-commerce in de groothandel
    Rob van Cutsem vindt dat Nederlandse distributeurs nog te weinig bezig zijn met e-commerce. Bestellen op een web-site, handiger kan niet.
  • Notebooks in de klas
    Iedere scholier zijn eigen notebook. Daar zou een aardige omzet inzitten.
  • Gratis Internet
    De aanbieders van gratis Internet-acces buitelen over elkaar. Leuk voor de consument als de kwaliteit even goed wordt als bij een betaald abonnement.
  • Management-perikelen
    De factor `bedrijfscultuur'.
  • Video op de PC
    Bij editing-pakketten geldt `real time' als het toverwoord.
  • Digitale camera's ontwikkelen door
  • Waar gaan we naar toe?
    Wat is `in' en `uit' in 2000. Breedbandte, e-business en wellicht een wat andere kijk op computerbouw?
  • DVD in de PC
    De consument kiest voor een DVD-drive in de PC of een losse externe speler. Over de voordelen en beperkingen van de DVD in de PC.
  • Gold Column

© Dealer Info

Home

Dieptedossiers

Dealer Info TV

Dealer Info

Agenda

ICT webnieuws

Partnerdagen

Luc Sala's columns

Contact

Bedrijvengids

Archief

 

Vacatures

 
website development: GF&FA
Dealer Info • home
Vakblad voor ICT & CE retailers

Luc Sala's Blog
Shuttle Computers Handels GmbH
Wave Computers Nederland
ScanSource
G DATA Software AG
Dealer Info
Asus
Primacom