Dealer Info archief

2002

  1. 10 januari »
  2. 20 december »
  3. 29 november »
  4. 8 november »
  5. 18 oktober »
  6. 27 september »
  7. 13 september »
  8. 23 augustus »
  9. 31 juli »
  10. 5 juli »
  11. 14 juni »
  12. 24 mei »
  13. 3 mei »
  14. 12 april »
  15. 22 maart »
  16. 1 maart »
  17. 8 februari »
  18. 18 januari »
Dealer Info archief

jaargang 12, nummer 17, 2002

20 december, 2002

Artikelen in dit nummer:

  • MyCom maakt MyCom's van Memo
    Kort na de doorstart gaan de Memo-winkels op in de MyCom-formule. De winkels worden binnen twee maanden omgebouwd en MyCom brengt het aantal winkels zo van zeven op dertien.
  • Consument en Internet: mismax
    Max haakte af, consument en Internet blijft een moeilijke match. Ook een les voor grote PC-retailers die evenwicht zoeken tussen zakelijke klanten en de consument?
  • Eurobridge: ROM beperkt voorraad-risico's
    Reduced overstock management, of just-in-time delivery van basis-componenten. Distributeur Eurobridge helpt system builders de risico's van prijs-erosie te beperken, gaat zelf in China assembleren en levert o.a. ook de PaceBlade tablets.
  • Van de borreltafel
    Het gaat iets beter op de markten, en dan geldt ICT bij gebrek aan betere plannen weer als de motor. Over opbloeiend onkruid, de politiek en andere borrelonderwerpen.
  • Luc Sala's Datakolom
    Kleine criminaliteit is normaal geworden. Je kunt er even om lachen maar voor middenstanders is het realiteit. Brutale overvallen, chantage, holdups en messentrekkerij zijn geen uitzondering meer. Wat doen we er aan?
  • Comdex Fall 2002
    Dat Comdex Fall door ging was op zich al nieuws. Veel kleiner, veel WiFi en andere trends.
  • Draaikolken: omzeilen van het dealerkanaal
    Als er onder invloed van denkbeelden over marketing, verkoop en Internet, iets verschuift in de driehoek van leverancier, distributeur en reseller is de laatste vaak de dupe. Maar wie kent de eindgebruiker eigenlijk het best?
  • ASCII blaast MSX nieuw leven in
    Een magazine vol nostalgie, nieuwe software en een officiele emulator voor de MSX-gemeenschap. De eerste stap naar een revival?
  • Management
    Maatregelen tegen diefstal, vandalisme en oneigenlijk gebruik: hoe ver moeten managers gaan?
  • Nieuw partnerprogramma HP
    Met 'PartnerONE' schuift HP de bestaande reseller-programma's in elkaar.
  • Apple blijft versnellen
    Met de dual-processor G4 en 1 GHz PowerBook met DVD-schrijver zet Apple weer en mijlpaal, maar ook voor een bredere markt dan de gebruikers van Final Cut Pro, Photoshop?
  • Sony VPL-CX5 beamer
    Sony bewijst dat een multimedia-projector geen lichtzwakke en zware herrie-bak meer hoeft te zijn.
  • WebAds: online-advertising voorbij de banner
    Als b-to-b medium kan Internet niet meer kapot, en ook b-to-c is het een commerciŽle factor van belang. Web-advertenties hebben volgens WebAds een groot en -belangrijker - veel gerichter bereik. Tweakers.net bijvoorbeeld: 4 miljoen per maand.
  • DVD's branden
    De ene brand-software is de andere niet. Van aardige prutspakketten tot professionele authoring.
  • Tulip sales-kantoren zelfstandig
  • Gold Column

© Dealer Info

Home

Dieptedossiers

Dealer Info TV

Dealer Info

Agenda

ICT webnieuws

Partnerdagen

Luc Sala's columns

Contact

Bedrijvengids

Archief

 

Vacatures

 
website development: GF&FA
Dealer Info • home
Vakblad voor ICT & CE retailers

Luc Sala's Blog
Shuttle Computers Handels GmbH
Wave Computers Nederland
ScanSource
G DATA Software AG
Dealer Info
Asus
Primacom